Rakennusvalvonta tiedottaa: Tilapäisen henkilöstövajeen vuoksi lupien käsittelyaika on toistaiseksi viivästynyt. Pyydämme asiakkaita huomioimaan pidentyneet käsittelyajat.
Asiakirjatilaukset tehdään Lupapiste Kauppa -palvelussa. Ohjeet aineiston tilaamiseen löytyvät Lupapisteen sivulta. Aineistopyyntöjen käsittelyaika on 4 viikkoa.
Palvelun käyttöön tai kirjautumiseen liittyvissä ongelmissa ole yhteydessä Lupapisteen tukeen, johon pääset tästä linkistä Lupapiste – Tekninen tuki.
Lue lisää Lupapisteen käyttöohjeet sivulta.
Suosittelemme käyttämään ensisijaisesti sähköisiä asiointikanavia
- Ensisijaisia yhteydenottokanavia ovat puhelin, sähköposti ja sähköinen asiointipalvelu Lupapiste
- Asiakasneuvottelut voidaan hoitaa virtuaalitapaamisella, johon saat verkkoselaimella toimivan linkin
- Rakennuslupien käsittely hoidetaan Lupapisteen kautta
- Rakennuskatselmukset sovitaan rakennusvalvonnan sihteerien kautta puhelimitse
- Muut rakennusvalvonnan asiakaspalvelut pyritään hoitamaan sähköisesti
Rakennusvalvonnan toimistossa asioinnista pyydämme sopimiaan etukäteen henkilön kanssa, jota on tulossa tapaamaan.