Vapaa-ajan asunnon omistajille suunnattu opas kannustaa ilmasto- ja ympäristötekoihin

Kasvata tuottoa, vaali luontoa -opas vähähiiliseen loma-asuntoon kannustaa vapaa-ajan asunnon omistajia ilmasto- ja ympäristötekoihin ja vinkkaa keinoista kasvattaa tuottoa esimerkiksi energiankulutusta pienentämällä.

Opas vähähiiliseen loma-asuntoon Kuusamossa

• auttaa ja opastaa tekemään ilmasto- ja ympäristöystävällisiä valintoja
  • antaa ideoita remontointiin sekä helppoja ja nopeita vinkkejä, jotka yleensä tuovat myös kustannussäästöjä
  • kannustaa panostamaan kestävyyteen

”Kasvata tuottoa, vaali luontoa – webinaari vähähiilisempään vapaa-ajan asumiseen” -tilaisuus tiistaina 25. toukokuuta kello 10-11.30. Kiinnostuitko? Ilmoittaudu tästä linkistä: Kasvata tuottoa, vaali luontoa – webinaari

Kasvata tuottoa, vaali luontoa -opas on laadittu Naturpoliksen Matkailuyritykset kestävälle kehityspolulle –hankkeen, Lapin liiton VÄLKKY- vähähiilisyyden ja taloudellisesti kestävän kehityksen edistäminen Lapin matkailussa -hankkeen, ja Pyhä-Luoston matkailualueen yhteistyönä. Oppaan teossa ovat auttaneet myös Lapin jätehuollon kuntayhtymä Lapeco, Motivan Pohjois-Suomen energianeuvonta sekä Kainuun jätehuollon kuntayhtymä Ekokymppi.

Tutustu oppaaseen alla olevasta linkistä:

Opas vähähiiliseen loma-asuntoon Kuusamo (lataa pdf)