Kirjaston remontti loppusuoralla

Kuusamon pääkirjasto

Kuusamon kirjaston palvelutiskin ja taideosastojen remontti on loppusuoralla. Remontin loppuun saattamiseksi kirjaston tilat ja asiakaspalvelu ovat rajoitetusti auki viikolla 14 (4.4.–8.4.). Kirjaston yläkerta on koko viikon asiakkailta suljettu. Lisäksi kirjasto on kiinni perjantaina 8. huhtikuuta.

Kirjaston henkilökunta palvelee asiakkaita maanantaista torstaihin 10–16. Kirjastoon tulevia sanomalehtiä voi lukea alakerran Kivakka -huoneessa. Mikäli asiakas tarvitsee aineistoa Kuusamon kirjasto kokoelmasta, henkilökunta voi noutaa asiakkaan tarvitseman aineiston yläkerrasta. Omatoimiajalla asiakas voi noutaa varaamiaan kirjoja ja palauttaa lainansa, mutta yläkerta on myös tällöin asiakkailta suljettu.

Viikon huipentaa lauantaina 9. huhtikuuta pidettävä Tavataan tiskillä -avajaistapahtuma. Ohjelmassa ovat näyttelyn avajaiset, musiikkiesityksiä, pääsiäismunajahti ja satutuokioita. Kirjastossa on myös poistokirjatori ja esillä on Kirjastotalon vaiheita -diginäyttely. Sadalle ensimmäiselle asiakkaalle on tarjolla kakkukahvit.

Aukioloajat viikolla 14 (4.4. – 10.4)

• Maanantai klo 10–16 (omatoimi 8–22)
  • Tiistai klo 10–16 (omatoimi 8–22)
  • Keskiviikko klo 10–16 (omatoimi 8–22)