Toimintakeskus Porkkapirtti remonttiin 17.5. alkaen

Toimintakeskus Porkkapirtillä käynnistyy remontti, jolla on vaikutusta ensisijaisesti Porkkapirtin ravintolan toimintaan sekä seniorineuvolan asiakasvastaanottoon.

Remontin aikana Porkkapirtin ravintolan keittiö uudistetaan ja samalla tehdään muutoksia seniorineuvolan huoneisiin ja huonejärjestelyihin.

• Remontti käynnistyy 17.5. alkaen, jonka jälkeen Porkkapirtin ravintolassa ei enää ole mahdollisuutta ruokailuun.
  • Asiakkailla, jotka ovat käyneet säännöllisesti ruokailemassa Porkkapirtin ravintolassa on mahdollisuus hankkia ateriat kotiin toimitettuina Talonpöydästä tai käydä ruokailemassa alueen ruokaravintoloissa, esim. huoltoasemien ravintolat, pizzeriat, kahvilat.
  • Tarvittaessa ohjausta antaa palveluohjaus (arkisin klo 9-12 040 860 8700, palveluohjaus@kuusamo.fi).
  • Osa seniorineuvolan asiakasvastaanotosta siirtyy talon sisällä eri tiloihin. Muuttuneista huonejärjestelyistä ilmoitamme myöhemmin sekä huomioimme opastuksen tiloihin.
  • Remontin arvioitu kesto on noin 5 kk. Remontin aikana Porkkapirtin kiinteistössä on remontin ääniä.

Ikäihmisten palvelut yhdessä alueen asukkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa aloittaa suunnittelun remontin aikaisista toiminnoista, esimerkiksi erilaiset ulkona tapahtuvat tapahtumat tai ryhmätoiminnat huomioiden voimassa olevat koronaohjeistukset. Kuulemme mielellämme toiveita. Porkkapirtin aulasta löytyy postilaatikko, johon toiveita ja terveisiä voi jättää. Kesän kynnyksellä tiedotamme tästä lisää.

Lisätietoa tarvittaessa: