Kuusamon Kesäkeidas – Vuoden 2020 hyvinvointiteko

Kesäkeitaan rakentaminen oli yhteinen projekti
Kuusamon Kesäkeidas on voittanut Pohjois-Pohjanmaan Vuoden 2020 hyvinvointiteko -tunnustuksen 13.10.2020 järjestetyssä Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointifoorumissa. Asiantuntijaraatina toiminut Pohjois-Pohjanmaan osallisuusverkosto valitsi kilpailun ehdokkaista kolme finalistia, joista hyvinvointifoorumin seminaariyleisö äänesti lopullisen voittajan.

Kuusamon kirjaston edustalle laitettiin menneeksi kesäksi kasvilavoja, joissa kasvatettiin erilaisia hyöty- ja koristekasveja kirjastossa asioivien sekä lähistöllä olevien päiväkotien ja asukkaiden iloksi.

Projektin järjestivät Kuusamon pääkirjasto, Lunnollisesti-hankkeen Voimavaroja luonnosta -ryhmä, Päiväkoti Ullakaisa, Luontopäiväkoti Otso, TAIDA! – Luovat menetelmät maahanmuuttajien ja nuorten elämänpolulla -hanke, Kuusamon 4H-yhdistys ry ja Nuorten työpaja.

Onnea kaikille hyvinvointitekoon osallistuneille!

Kilpailuesitys katsottavissa TAIDA-hankkeen sivuilla tästä linkistä. Linkki avautuu uuteen ikkunaan.

Aihealueet