Kuusamon isännöi maakunnan hyvinvointifoorumia 4.11.2021

Jo neljännentoista kerran järjestettävä Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointifoorumi 2021 pidetään 4.11.2021 Kuusamotalolla Kuusamossa. Tilaisuus alkaa klo 12 ja foorumin kärkenä on hyvinvointitalous.

Hyvinvointitalous on noussut viime vuosina tärkeäksi yhteiskunnalliseksi teemaksi ja sen vaikutuksia yhteiskuntapolitiikkaan voi havaita niin Suomessa kuin maailmallakin. Jos kehitys jatkuu samansuuntaisena, hyvinvointitaloudesta voi tulla yksi 2020-luvun merkittävimmistä politiikkaideoista, toimintamalleista ja muutosajureista. On siis ollut perusteltua nostaa hyvinvointitalous maakunnan hyvinvointityön ja aluekehittämisen uudeksi kärkiteemaksi.

Kestävää elinvoimaa hyvinvointiin investoiden

Hyvinvointifoorumissa kuullaan teemaan liittyvää viimeisintä tietoa ja hyviä käytäntöjä, lisätään yhteistyötä ja kumppanuutta, vahvistetaan osaamista sekä annetaan tunnustusta onnistuneista toimintatavoista. Tilaisuudessa palkitaan vuoden hyvinvointiteko ja päivän päättää kuusamolainen duo Marika ja Tarmo Raatikainen.

Tilaisuus on osallistujille maksuton sisältäen kahvitarjoilut. Lounas on omakustanteinen.  Foorumin järjestää Pohjois-Pohjanmaan liitto yhdessä Kuusamon kaupungin kanssa.

Foorumin tarkempi ohjelma löytyy oheisesta linkistä

Foorumin ohjelma on julkaistu.

Sitovat ilmoittautumiset seminaariin 28.10.2021 mennessä linkistä

Tilaisuus striimataan ja sitä on mahdollista seurata myös etänä.