Koordinaatioryhmän tiedotustilaisuus: Poikkeusoloihin liittyvät päätökset Pohjois-Pohjanmaalla

Pohjois-Suomen aluehallintovirasto ja Pohjois-Pohjanmaan koordinaatioryhmä pitävät tiedotustilaisuuden koronaepidemian poikkeusoloihin liittyvistä päätöksistä Pohjois-Pohjanmaalla. Tiedotustilaisuudessa käydään läpi pandemiatilanne alueella, alueelliset suositukset ja määräykset sekä niiden toimeenpano kunnissa. Pohjois-Pohjanmaan koronakoordinaatioryhmän puheenjohtaja Juha Korpelainen pitää myös oman katsauksensa.

Tervetuloa tiedotustilaisuuteen

keskiviikkona 3. maaliskuuta 2021 klo 13:00 – 14:00

Asiantuntijat paikalla

• Tilaisuuden avaaja ja puheenjohtaja  ylijohtaja Terttu Savolainen, Pohjois-Suomen aluehallintovirasto