26.9.2020 - 18:28

Vanhustenviikko

yhteisollisyys.jpg
Valtakunnallista vanhustenviikkoa vietetään 4.- 11.10.2020 teemalla ”Onni on vanheta”.

Tiedote päivitetty 28.9.: Lisätty suoratoistolinkki youtubeen.

Teeman avulla halutaan nostaa esille ikääntymiseen liittyviä positiivisia ja hyviä asioita.  Englannin kielen vanhenemista kuvaava sana ’grow old’ pitää sisällään positiivisuuden ja henkisen kasvun. Tämän poikkeuksellisen vuoden teemaviikon tapahtumissa huomioidaan kaikki korona-ajan ohjeistukset ja suositukset.

Tänä vuonna tapahtumia on mahdollista seurata myös virtuaalisesti. Tapahtumia voi seurata youtube-kanavalla linkistä Kuusamon kaupunki. Linkki avautuu uuteen ikkunaan.

Pe 9.10. Yhteislaulua virtuaalisesti klo 13.
Tapahtumaa voi seurata suoratoistona verkossa. Laulattajina ovat Leena ja Keijo Mustonen, esilaulajina Alla Kourun kuorolaiset. Linkki tapahtumaan avautuu uuteen ikkunaan Youtube-kanavalle. Linkki on tässä Yhteislaulua virtuaalisesti.

La 10.10. Ikämessut liikuntakeskus, Kitkantie 42
klo 10-13 Paikalliset näytteilleasettajat esittelevät ikäihmisille suunnattuja palveluja ja tuotteita. Toimintakyvyn mittausta. Seuraamme viranomaisten antamia ohjeistuksia ja toimimme niiden mukaisesti. Turvallisuusohjeet huomioiden messuilla yhdensuuntainen kulku. Ulkokahvio.

Kuljetus Lauantaina 10.10. Mahdollistamme sivukylillä asuville kyydin Ikämessuille. Perimme linja-autotaksan mukaisen maksun. Ilmoita lähdöstä etukäteen to 9.10. mennessä puh: 040 860 8700 (klo 9-14) Kyytimatti ajaa keskustan reitit messupäivänä, ilmoita lähdöstä suoraan kuljettajalle puh. 040 541 3864

Tämä suora linkki Kuusamon Vanhustenviikko, Seminaari Yhteisöllisyysjuhla -tapahtumaan avautuu uuteen ikkunaan.

Seuraamme tarkasti viranomaisten ohjeita ja toimimme niiden mukaisesti. Terveyden ja hyvinvoinninlaitos (THL) suosittaa suojamaskia sisätiloissa, kun riittävää turvaväliä ei ole mahdollista noudattaa.

Koronavirus 2020
23.10.2020
Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vaikutukset Kuusamossa. Tutustu myös alueelliseen koronatiedotussivustoon.
maisemakuva.jpg
22.10.2020
Kysely on tarkoitettu sairaanhoidon vastaanottopalveluiden asiakkaille, jotka asioivat terveyskeskuksessa 26.10 - 13.11.2020 välisenä aikana