16.9.2019 - 15:56

Päiväkotibarometri 2019 –kysely vanhemmille

lapsia_koulun_pihalla.jpg
Kysely on auki 6.10. saakka

Mitä vanhempana ajattelet lapsesi päiväkodista ja varhaiskasvatuksesta? Onko yhteistyö päiväkodin kanssa sujuvaa ja miten vanhempien osallisuus varhaiskasvatuksessa toteutuu? Käy vastaamassa Päiväkotibarometri -kyselyyn ja kerro näkemyksesi. Mielipiteesi on meille tärkeä.

Päiväkotibarometria tehdään nyt ensimmäistä kertaa. Voit vastata kyselyyn, mikäli sinulla on päiväkodissa oleva alle esiopetusikäinen lapsi. Kyselyyn vastaaminen vie aikaa noin 15 minuuttia. Vastaa kysymyksiin ajatellen yhtä lastasi. Voit vastata kyselyyn yhdessä lapsesi kanssa. Mikäli haluat vastata kyselyyn useamman lapsesi osalta, täytä kustakin oma lomake. Kaikki vastaukset käsitellään anonyymisti eikä yksittäistä vastaajaa voida tunnistaa.

Kysely on auki 6.10.2019 saakka ja siihen voi vastata joko suomeksi tai ruotsiksi.

Voit halutessasi osallistua neljän lippu.fi-lahjakortin arvontaan täyttämällä yhteystietosi vastauksen lähettämisen jälkeen. Arvontaan osallistujien tietoja ei yhdistetä Päiväkotibarometrin vastauksiin.

Kyselyyn pääset vastaamaan tästä: Päiväkotibarometri 2019

Suomen Vanhempainliitto ja Förbundet Hem och Skola toteuttavat kyselyn yhteistyössä. Tutkimuksen tulokset julkaistaan alkuvuodesta 2020.

Lämmin kiitos osallistumisesta!

Ulla Siimes