14.10.2020 - 12:10

Kuusamon Kesäkeidas palkittiin Vuoden 2020 hyvinvointitekona Pohjois-Pohjanmaalla

Kasvilava
Onnea kaikille hyvinvointitekoon osallistuneille!

Kuusamon Kesäkeidas on voittanut Pohjois-Pohjanmaan Vuoden 2020 hyvinvointiteko -tunnustuksen 13.10.2020 järjestetyssä Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointifoorumissa. Asiantuntijaraatina toiminut Pohjois-Pohjanmaan osallisuusverkosto valitsi kilpailun ehdokkaista kolme finalistia, joista hyvinvointifoorumin seminaariyleisö äänesti lopullisen voittajan.

Kuusamon kirjaston edustalle laitettiin menneeksi kesäksi kasvilavoja, joissa kasvatettiin erilaisia hyöty- ja koristekasveja kirjastossa asioivien sekä lähistöllä olevien päiväkotien ja asukkaiden iloksi.

Projektin järjestivät Kuusamon pääkirjasto, Lunnollisesti-hankkeen Voimavaroja luonnosta -ryhmä, Päiväkoti Ullakaisa, Luontopäiväkoti Otso, TAIDA! – Luovat menetelmät maahanmuuttajien ja nuorten elämänpolulla -hanke, Kuusamon 4H-yhdistys ry ja Nuorten työpaja.

Kilpailuesitys katsottavissa TAIDA-hankkeen sivuilla tästä linkistä. Linkki avautuu uuteen ikkunaan.

Koronavirus 2020
23.10.2020
Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vaikutukset Kuusamossa. Tutustu myös alueelliseen koronatiedotussivustoon.
maisemakuva.jpg
22.10.2020
Kysely on tarkoitettu sairaanhoidon vastaanottopalveluiden asiakkaille, jotka asioivat terveyskeskuksessa 26.10 - 13.11.2020 välisenä aikana