22.9.2020 - 19:27

Kuusamon kaupungin verkkosivusto uudistuu

Uusi teknologia tarjoaa lukuisia mahdollisuuksia
Vastaa kyselyyn 4.10.2020 mennessä

Kuusamon kaupungin verkkosivusto uudistuu vuoden loppuun mennessä.

Uudistuksen tavoitteena on sivusto, joka on saavutettava sekä helppo- ja nopeakäyttöinen eri päälaitteissa, kuten tietokoneella, tabletilla tai puhelimella. Jotta sivusto palvelee mahdollisimman hyvin kaikkia kohderyhmiä – kuntalaisia, vapaa-ajanasukkaita, muuttajia, yrittäjiä, matkailijoita - on yhteistyö sivuston käyttäjien ja suunnittelijoiden kesken tärkeää.

Verkkosivuston www.kuusamo.fi suunnittelu on parhaillaan käynnissä. Sinäkin voit osallistua suunnitteluun antamalla oman näkökulmasi vastaamalla kyselyyn tästä linkistä Kuusamon verkkosivukysely. Linkki avautuu uuteen ikkunaan. Kysely on avoinna 4.10.2020 saakka.

Uudet sivut julkaistaan vuodenvaihteessa. Kuusamon kaupungin verkkosivustokokonaisuus koostuu yhdestä pääsivustosta ja parista erillissivustosta.

Koronavirus 2020
23.10.2020
Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vaikutukset Kuusamossa. Tutustu myös alueelliseen koronatiedotussivustoon.
maisemakuva.jpg
22.10.2020
Kysely on tarkoitettu sairaanhoidon vastaanottopalveluiden asiakkaille, jotka asioivat terveyskeskuksessa 26.10 - 13.11.2020 välisenä aikana