10.8.2020 - 11:02

Kirjasto palvelee supistetuin aukioloin elokuun loppuun asti

Kirjoja

Pääkirjastossa voi asioida maanantaista perjantaihin. Viikonloppuisin kirjasto on kokonaan kiinni.

Arkiaamut ovat omatoimiasiointia: klo 8-10 sisään pääsee kirjastokortilla ja pin-koodilla kirjautumalla. Klo 10 alkaen sisään pääsee ilman kirjautumista. Henkilökunta palvelee tiskissä klo 10 -18. Riskiryhmille ei ole erillistä aukioloaikaa. Omatoimikirjasto on käytössä vain arkiaamuisin maanantaista perjantaihin.

Kaikki kirjaston asiakastilat ovat käytössä, mutta hygieniaohjeita ja turvavälejä on edelleen noudatettava. Asiakkaille suositellaan käsienpesua kirjastoon tultaessa sekä käsidesien käyttöä asiakaskoneilla. Asiakaskoneilla on puhdistusainetta ja –liinoja näppäimistön ja hiiren omatoimista pyyhkimistä varten. Henkilökunta huolehtii muiden kosketuspintojen puhdistamisesta määräajoin. Jonotustilanteissa, lukusalissa ja hyllyjen välissä on pidettävä vähintään yhden metrin turvavälit.

Tapahtumia kirjastossa aletaan järjestää syyskuussa, jos korona suo, ja ala-aulassa jatkuvat taidenäyttelyt. Aulassa on nyt asiakaskäytössä maksullinen kahviautomaatti, josta saa erilaisia kahvijuomia, kaakaota ja teetä. Automaatti toimii pankkikortilla.

Kirjastoauto aloittaa aikataulujen mukaiset reitit maanantaista 10.8. alkaen. Aikataulut löytyvät verkkosivuilta http://www.kuusamo.fi/palvelut/kirjastoauto-raito

Kirjasto Naturpolis palvelee toistaiseksi entisin aikatauluin ma, ke ja to klo 11.30 – 13.30.

Lisätietoja antaa:
Sijainti:

maisemakuva.jpg
26.10.2020
Kysely on tarkoitettu sairaanhoidon vastaanottopalveluiden asiakkaille, jotka asioivat terveyskeskuksessa 26.10 - 13.11.2020 välisenä aikana
Koronavirus 2020
23.10.2020
Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vaikutukset Kuusamossa. Tutustu myös alueelliseen koronatiedotussivustoon.